مصاحبه با جان سینا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مصاحبه با جان سینا
نوشته شده در شنبه 27 تير 1394
بازدید : 475
نویسنده : صادق


مایکل کول :

به نظر تو برنده مانی این د بنک راء چه کسی خواهد بود ؟!

جان سینا :

جواب به این سوال واقعا سخته ولی بنظرم شیمس دیگه وقتش شده شیمس خودش رو نشون بده و حمایت کین و دیر اعضای نکسز رو نباید نادیده گرفت ویه جورایی میشه گفت شیمس تنها کسی هست که کمکی تو اون مسابقه داره و درسته رومن رینز با نکسز همکاری داره ولی پانک در اسمکدان گفت رینز ازاده واحتمال کمک نکسز به شیمس از رینز بیشتره.

مایکل کول :

استون کلد مدیریت رو به تو سپرد و تو اون رو از دست دادی...به نظرت استون کلد از تو انتقام میگیره ؟

جان سینا :

استون کلد باید اینو در نظر بگیره که من تنها بودم و تنها کمک من باتیستا بود و زیر فشار سنگینی بودم من و باتیستا هر دو بدون هیچ کمکی بودیم درسته در پی بک کسی به کمک رینز نیومد ولی من در شو های قبلش بار ها مورد حمله اعضای نکسز گرفتم ولی با شناختی که از استون کلد دارم فکر نمیکنم اهل انتقام باشه.

مایکل کول :

 

 اگه لازم باشه حاضری بازهم مقابل رومن رینز مسابقه بدی ؟

جان سینا :

شک نکنید من باید اتفاقی که افتاده رو جبران کنم و هرجور شده مدریت رو به استون کلد برگردونم و حاضرم یک بار دیگه در یک مسابقه با همون شرایط مقابل رومن رینز مسابقه بدم مطمن باشید اگر این مسابقه یک بار دیگه تکرار بشه اتفاق گذشته تکرار نمیشه!

مایکل کول :

فکر میکنی برنده مسابقه باتیستا و سی ام پانک چه کسی هست ؟

جان سینا :

بستگی دار اعضای نکسز در اون مسابقه دخالتی انجام بدن یا نه و باید دید پانک چه شرایطی برای باتیستا میزاره و باتیستا در پی بک نشون داد میتونه به راحتی پانک رو شکست بده و مطمنم اگر یک مسابقه جوان مردانه بین باتیستا و پانک بدون دخالت کسی برگزار بشه مطنم پانک توانایی مقابله با باتیستا رو نداره

مایکل کول :

چه زمانی برمیگردی و بعد از بازگشتت چه هدفی رو دنبال میکنی ؟

جان سینا :

زمان بازگشت من دیر نیست و چیزی به اون زمان نمونده در حال حاضر دارم یک دوره تمرینی فشرده رو میگذرونم و تقریبا این دوره تمرینی تمومه و بعد از اون پرقدرتتر از همیشه در مسابقات حاضر میشم و اولین هدفم اینه که به دوره نکسز پایان بدم نکسز دیگه غیر قابل تحمل شده و دوره سختی رو شروع کردن و دیگه وقتشه این دوره تموم بشه بعد از برگشتم من این هدفم رو جدیتر از همیشه ادامه میدم و تا لحظه ای که به این هدف نرسم اروم نمیگیرم

با تشکر از کاربر ( محمد ) برای پاسخگویی به مصاحبه

 



:: برچسب‌ها: بازی مجازی کشتی کج , مصاحبه با جان سینا , پی پر ویو من ,



مطالب مرتبط با این پست
.